Alla inlägg under februari 2011

Av Sio - 27 februari 2011 18:07

Nu är vi fördiginstallerade i lägenheten och allt gick jätte jätte bra och snabbt så jag är överlycklig för det :) och som jag trivs också, jag kände mig nog aldrig riktigt hemma i gamla lägenheten!

Men nu är allt på plats spjälsängen och allt :) så nu får lill*n komma när som helst :D


Jag ha som vanligt varit dålig på att skriva igen så jag ha en del att berätta ...först och främst så fick jag göra en tillväxtkoll för ca 2 veckor sen kan det nog va, och allt såg jättebra ut lite större än det "normala" bara (hon låg på 3 kilo) och hon trodde att det va en flicka :)


hmm jaa jag ha väl inte så mycket mer att tillägga mer än nå bilder på mage och spjälsängen :)


  

jaa då var man i vecka 38 (37+5)

    

Av Sio - 2 februari 2011 16:53

och redan less, känns som att det är en super bra star¨på flytten   

Kom att tänka på att vi ska vara ute ur den här lägenheten nästa helg ...alltså om 11 dagar!!! OMG paniken satte i alltså, hur ska vi hinna det !?!? jag kommer att skuta upp det till dom sista dagarana och sen kommer jag får ett riktigt utbrott för att jag måste stressa så himla mycket !  


Hahaha det är lite kul också att när vi flyttade hit för drygt 8 månader sen så vart jag och min sambo så fruktansvärt arga på varandra för att jag va stressad och ville få iordning allt och han va less på attjag var stressad så vi sa att det här är sissta gången vi flyttar för vi ville aldrig gå igenom det här fruktansvärda någonsin igen !!!!!  


HAH nu står vi här och ska flytta mitt i alltihop IGEN !  


Ovido - Quiz & Flashcards