Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

nu smäller det snart :D

Av Sio - 27 februari 2011 18:07

Nu är vi fördiginstallerade i lägenheten och allt gick jätte jätte bra och snabbt så jag är överlycklig för det :) och som jag trivs också, jag kände mig nog aldrig riktigt hemma i gamla lägenheten!

Men nu är allt på plats spjälsängen och allt :) så nu får lill*n komma när som helst :D


Jag ha som vanligt varit dålig på att skriva igen så jag ha en del att berätta ...först och främst så fick jag göra en tillväxtkoll för ca 2 veckor sen kan det nog va, och allt såg jättebra ut lite större än det "normala" bara (hon låg på 3 kilo) och hon trodde att det va en flicka :)


hmm jaa jag ha väl inte så mycket mer att tillägga mer än nå bilder på mage och spjälsängen :)


  

jaa då var man i vecka 38 (37+5)

    

 
 
Helena

Helena

13 mars 2011 07:52

Tänkte passa på att säga lycka till och grattis om du nu hinner se det här innan det är dax, eller är det redan klart? :)
Hur som haver så hoppas jag allt går jätte bra!!
Sen undrar jag var du köpt det där spjälsängs skyddet? Det var så högt och ser mycket behändigare ut än dom jag sett.

http://bebisimagen.bloggplatsen.se

Sio

10 april 2011 15:45

tack tack :) joo vi fick en lite flicka :) helt underbart!! spjälskyddet fick vi av mina svärföräldrar men jag tror dom köpt det på barnenshus :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sio - 22 oktober 2011 17:36


Ja jag har varit grymt dålig på att ta mig tid och skriva här, men jag har faktiskt haft väldigt fullt upp med min dotter som aldrig har tid till att vare sig sitta still eller sova :D Hon är nu 7 månader och jag kan knappt fatta att det gått över et...

Av Sio - 10 april 2011 17:05


Jaa det datumet blev jag mamma till en underbar liten flicka! Hon vägde 3750g och var 51cm lång och heter Kayla Theresa, jag ska sätta mig och skriva lite mer utförligt om förlossningen och så när jag hinner men just nu tänkte jag bara skriva att j...

Av Sio - 2 februari 2011 16:53

och redan less, känns som att det är en super bra star¨på flytten    Kom att tänka på att vi ska vara ute ur den här lägenheten nästa helg ...alltså om 11 dagar!!! OMG paniken satte i alltså, hur ska vi hinna det !?!? jag kommer att skuta upp det t...

Av Sio - 31 januari 2011 17:04

Jaa då var helgens kaos avklarad, rätt skönt med lite lugn och ro :) Rogde för att kolla upp provsvaren på gallsyreprovet och det var bara bra.. men då fick  jag ju besked att jag måste iaf fara och göra en tillväxtkoll pga mitt stora mag mått :/ ...

Av Sio - 30 januari 2011 12:49

Ja nu fick jag en paus i det här kaoset vi har nu i helgen.. dom andra gick ut med hundarna så dom ska få leka av sig och så, jag stannade hemma pga foglossningen It's a pain in the but !! Men då fick jag ju iaf tid att ta lite bilder på magen och ...

Skapa flashcards