Direktlänk till inlägg 10 april 2011

110311 :)

Av Sio - 10 april 2011 17:05

Jaa det datumet blev jag mamma till en underbar liten flicka!

Hon vägde 3750g och var 51cm lång och heter Kayla Theresa, jag ska sätta mig och skriva lite mer utförligt om förlossningen och så när jag hinner men just nu tänkte jag bara skriva att jag blivit mamma och att allt gått bra :)


 

 
 
Helena

Helena

11 april 2011 18:58

GRATTIS i massor till ER alla 3!!!
Hoppas allt gick bra under förlossningen med er båda å att ni mår bra nu å att du kommer in fint i mamma rollen.
Jag har typ 1000 frågor :)

http://bebisimagen.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

19 juli 2011 12:06

Vart håller du hus??
Kollar din blogg vaaaarje dag, men inget nytt =/
Hur mår ni å hur går det med allt?
Kram

http://bebisimagen.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

18 augusti 2011 20:03

fortf ingen uppdatering =(
Tyckte iaf att det var lilla familjen jag såg på bvc idag då jag satt å väntade på att få komma in till min bm. Så jag vet ju att ni lever iaf :)

http://bebisimagen.bloggplatsen.se

Sio

19 oktober 2011 12:03

sorry har haft fullt upp :D jo vi lever ochg mår bra lillan kryper numera omkring och försöker klättra upp på allt :D det går såååå fort ! hur är det me dig då?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sio - 22 oktober 2011 17:36


Ja jag har varit grymt dålig på att ta mig tid och skriva här, men jag har faktiskt haft väldigt fullt upp med min dotter som aldrig har tid till att vare sig sitta still eller sova :D Hon är nu 7 månader och jag kan knappt fatta att det gått över et...

Av Sio - 27 februari 2011 18:07

Nu är vi fördiginstallerade i lägenheten och allt gick jätte jätte bra och snabbt så jag är överlycklig för det :) och som jag trivs också, jag kände mig nog aldrig riktigt hemma i gamla lägenheten! Men nu är allt på plats spjälsängen och allt :) s...

Av Sio - 2 februari 2011 16:53

och redan less, känns som att det är en super bra star¨på flytten    Kom att tänka på att vi ska vara ute ur den här lägenheten nästa helg ...alltså om 11 dagar!!! OMG paniken satte i alltså, hur ska vi hinna det !?!? jag kommer att skuta upp det t...

Av Sio - 31 januari 2011 17:04

Jaa då var helgens kaos avklarad, rätt skönt med lite lugn och ro :) Rogde för att kolla upp provsvaren på gallsyreprovet och det var bara bra.. men då fick  jag ju besked att jag måste iaf fara och göra en tillväxtkoll pga mitt stora mag mått :/ ...

Av Sio - 30 januari 2011 12:49

Ja nu fick jag en paus i det här kaoset vi har nu i helgen.. dom andra gick ut med hundarna så dom ska få leka av sig och så, jag stannade hemma pga foglossningen It's a pain in the but !! Men då fick jag ju iaf tid att ta lite bilder på magen och ...

Presentation


nybliven mamma:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards