Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Sio - 22 oktober 2011 17:36

Ja jag har varit grymt dålig på att ta mig tid och skriva här, men jag har faktiskt haft väldigt fullt upp med min dotter som aldrig har tid till att vare sig sitta still eller sova :D Hon är nu 7 månader och jag kan knappt fatta att det gått över ett halvär sen hon kom för tiden går alldeles för fort.



Kayla kom den 11 mars och redan då lyfte hon på huvudet och var väldigt stadig och ville vara med på allt!! Hon har varit som ett yrväder ända sendan hon kom och behöver väldigt lite sömn vilket har satt sina spår på mig som mamma som faktisk skulle behöva en eller två sovmornar, men när man slår upp ögonen och möts av ett stort leende så får man lite extra styrka   


Ja som sagt tiden går fort och jag kan knappt minnas att kayla varit en liten liten bäbis som mest ligger och myser, fast iofs så har hon aldrig varit så mycket för det men men ni fattar vad jag menar. Numera så kryper hon från rum till rum och klättrar på  och utforskar ALLT!!

Vinkar gör hon också och är världens mest sociala bäbis, men just nu är jag på lur att tänderna börjar göra sig tillkänna då hon blivit väldigt konstig i magen och väääääääldigt mammig (mer än hon brukar(och det är mycket) ) .  Om någon annan mamma läser så uppskattar jag väldigt mycket era upplevelser när era barn fick tänder och kanske nå tips   


Jo just ja glömde säga att vi ska flytta nu också hem till    skellefteå    och ni anar inte hur glad jag är. För nu kan jag kanske få lite mer hjälp med kayla av mina föräldrar och C's föräldrar eftersom  C jobbar väääldigt mycket skift och jag varit VÄLDIGT mycket själv med kayla nästan jämnt!! Men jag är överlycklig för min och kaylas skull.


Här har ni mitt lilla charmtroll nytagen idag    Stolt Mamma !   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


nybliven mamma:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards