Alla inlägg under december 2010

Av Sio - 9 december 2010 22:38

ja fruktansvärt trött är man nu och min sambo som gick ut vid 21 tiden och kom hem och slängde in hunden och försvann vid 21.45 är nu på vift!? Jaha säger jag bara får väl börja gå och lägga mig ändå jag kan ju inte vänta på han i all evighet!!


GODNATT!

Av Sio - 8 december 2010 09:15

Japp då bär det iväg på öppethus på mittuniversitetet här i härnösand och jag skulle ju kunna vara mer taggad kan jag säga, jag har sovit si så där för att jag varit livrädd att jag ska komma försent och inte hitta vart jag ska och sen så har Valle hoppat upp och lagt sig på min sida av sägen mitt i natten och typ knuffat bort mig, bortskämda hund!!!


Föräldrakurs ikväll också det blir roligt, hoppas det är roligt folk där så man kanske lär känna någon i den här staden.

jaaa det var väl inte så mycket mer jag ville säga nu så jag ska väl dra iväg så jag har tid att irra runt en stund tills jag hittar rätt OM jag hittar rätt!

wish me luck!

Av Sio - 5 december 2010 15:11

Nu var det jättelänge sen jag skrev så fy skäms på mig jag vet!!


Få se om något spännande har hänt sen sist....jag ha haft en koll hos min barnmorska och fick höra på lill*n hjärta och det slog precis som det skulle och så mätte dom magen och var större än jag skulle vara egentligen och barnmorskan frågade är du säker på att det inte finns två där inne. HAHA JAA jag hoppas då på att det bara är en för jag har gjort två ultraljud och båda gångerna var det bara en liten där inne :)

Men alltså så mätte jag lika stor som man skulle vara i vecka 26 och då var jag i vecka 24 så två veckor för alltså men hon sa att det brukar jämna ut sig i slutändan :) Men iaf sparkarna har blivit kraftigare och så har lill*n börjat hitta av revbenen med sina små fötter :)


Vi har även bytt bil till en kombi, den är jätte fin!! En audi A4 avant fyrhjulsdriven och stor motor :) väldigt nice !


Jaaa sen har julpyntat här hemma med en fin fin gran, våran första gran ihop så det luktar så där mysigt juligt i lägenheten :) :)


jaa nu ska jag lägga ut en bild på magen som jag lovade i förra inlägget :P bättre sent än aldrig :P vecka 26 (25+5)

    

 Ochen liten bonusbild på min sambo och Valle myser i soffan :)

  

Presentation


nybliven mamma:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards