Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

1 och en halv låda nerpackad...

Av Sio - 2 februari 2011 16:53

och redan less, känns som att det är en super bra star¨på flytten   

Kom att tänka på att vi ska vara ute ur den här lägenheten nästa helg ...alltså om 11 dagar!!! OMG paniken satte i alltså, hur ska vi hinna det !?!? jag kommer att skuta upp det till dom sista dagarana och sen kommer jag får ett riktigt utbrott för att jag måste stressa så himla mycket !  


Hahaha det är lite kul också att när vi flyttade hit för drygt 8 månader sen så vart jag och min sambo så fruktansvärt arga på varandra för att jag va stressad och ville få iordning allt och han va less på attjag var stressad så vi sa att det här är sissta gången vi flyttar för vi ville aldrig gå igenom det här fruktansvärda någonsin igen !!!!!  


HAH nu står vi här och ska flytta mitt i alltihop IGEN !  


 
 
Helena

Helena

3 februari 2011 19:54

När vi flyttade ur våran senaste lgh så kännde vi att vi orkade inte med att städa ur den utan ville lägga den tiden på att komma iordning och städa in oss på nya stället så vi anlitade en ung tjej som heter Emily som startar eget företag. Hon har himmla bra priser på flyttstädningar så henne rekomenderar jag starkt om ni inte tänker städa själva.
http://eoeservice.se/

http://het.bloggplatsen.se

Sio

27 februari 2011 18:07

jahaa tack för tipset :P men vi klarade av det bra, hade ju faktiskt väldigt mycket hjälp av både mina och min sambos föräldrar så vi va typ helt klara på tre dagar med att flytta grejor städa och packa upp allt :D helt sjukt vad fort det gick. men nu är vi på plats och allt är super !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sio - 22 oktober 2011 17:36


Ja jag har varit grymt dålig på att ta mig tid och skriva här, men jag har faktiskt haft väldigt fullt upp med min dotter som aldrig har tid till att vare sig sitta still eller sova :D Hon är nu 7 månader och jag kan knappt fatta att det gått över et...

Av Sio - 10 april 2011 17:05


Jaa det datumet blev jag mamma till en underbar liten flicka! Hon vägde 3750g och var 51cm lång och heter Kayla Theresa, jag ska sätta mig och skriva lite mer utförligt om förlossningen och så när jag hinner men just nu tänkte jag bara skriva att j...

Av Sio - 27 februari 2011 18:07

Nu är vi fördiginstallerade i lägenheten och allt gick jätte jätte bra och snabbt så jag är överlycklig för det :) och som jag trivs också, jag kände mig nog aldrig riktigt hemma i gamla lägenheten! Men nu är allt på plats spjälsängen och allt :) s...

Av Sio - 31 januari 2011 17:04

Jaa då var helgens kaos avklarad, rätt skönt med lite lugn och ro :) Rogde för att kolla upp provsvaren på gallsyreprovet och det var bara bra.. men då fick  jag ju besked att jag måste iaf fara och göra en tillväxtkoll pga mitt stora mag mått :/ ...

Av Sio - 30 januari 2011 12:49

Ja nu fick jag en paus i det här kaoset vi har nu i helgen.. dom andra gick ut med hundarna så dom ska få leka av sig och så, jag stannade hemma pga foglossningen It's a pain in the but !! Men då fick jag ju iaf tid att ta lite bilder på magen och ...

Ovido - Quiz & Flashcards