Alla inlägg den 13 november 2010

Av Sio - 13 november 2010 19:10

  jaa här har ni bilder på magen, det är galet hur den växer nu!!


Av Sio - 13 november 2010 06:32

oh my god varför kan jag inte sova ut på helgen som alla vanliga mäniskor, jag vaknar tidigt och sen på kvällen så slocknar jag hur tidigt som helst och på det så har jag varit upp på toa två gånger på natten.

Jag saknar dom dagarna då man kunde sova till typ 12!!


Hur som helst så sorry för att jag inte uppdaterat nå bilder jag fick lite annat för mig typ som att möblering om i sovrummet så vi får plats med själlsängen och sånt, och det vart faktiskt bättre än vad jag hade trott att det skulle bli. Min sambop tyckte till och med om det   


Jaaa jag ska ta kort på magen idag iaf så får ni bestämma själva om jag har vuxit men det känns som jag har gjort det, typ lite iaf   


JO ni som läser det här, om någon gör det ens, kan ni ge mig några förslag på pojknamn till bebisen för jag har redan ett flicknamn mem är inte säker på pojknamnet. tack på förhand!!

Ovido - Quiz & Flashcards