Direktlänk till inlägg 19 november 2010

goo goo dolls - ill be your crying shoulder.

Av Sio - 19 november 2010 21:22

The strands in your eyes
The color them wonderfull
Stop me
Then steal my breath
Emeralds from mountains
Thrust towards the sky
Never revealing their depth

Tell me
That we belong together
Dress it up
With the trappings of love
I'll be captivated
I'll hang from your lips
Instead of the gallows
Of heartache that hang from above

I'll be
Your crying shoulder
I'll be
Loves suicide
I'll be
Better when I'm older
I'll be
The greatest fan of your life

And rain falls
Angry on the tin roof
As we lie awake in my bed
You're my survival
You're my living proof
My love is alive
Not dead

Tell me
That we belong together
Dress it up
With the trappings of love
I'll be captivated
I'll hang from your lips
Instead of the gallows
Of heartache that hang from above

I'll be
Your crying shoulder
I'll be
Loves suicide
I'll be
Better when I'm older
I'll be
The greatest fan of your life

I dropped out
I burned up
I found my way back from the dead
I tuned in
And turned on
Remembering the things that you said

I'll be
Your crying shoulder
I'll be
Loves suicide
I'll be
Better when I'm older
I'll be
The greatest fan of your...
I'll be
Your crying shoulder
I'll be
Loves suicide
I'll be
Better when I'm older
I'll be
The greatest fan of life

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sio - 22 oktober 2011 17:36


Ja jag har varit grymt dålig på att ta mig tid och skriva här, men jag har faktiskt haft väldigt fullt upp med min dotter som aldrig har tid till att vare sig sitta still eller sova :D Hon är nu 7 månader och jag kan knappt fatta att det gått över et...

Av Sio - 10 april 2011 17:05


Jaa det datumet blev jag mamma till en underbar liten flicka! Hon vägde 3750g och var 51cm lång och heter Kayla Theresa, jag ska sätta mig och skriva lite mer utförligt om förlossningen och så när jag hinner men just nu tänkte jag bara skriva att j...

Av Sio - 27 februari 2011 18:07

Nu är vi fördiginstallerade i lägenheten och allt gick jätte jätte bra och snabbt så jag är överlycklig för det :) och som jag trivs också, jag kände mig nog aldrig riktigt hemma i gamla lägenheten! Men nu är allt på plats spjälsängen och allt :) s...

Av Sio - 2 februari 2011 16:53

och redan less, känns som att det är en super bra star¨på flytten    Kom att tänka på att vi ska vara ute ur den här lägenheten nästa helg ...alltså om 11 dagar!!! OMG paniken satte i alltså, hur ska vi hinna det !?!? jag kommer att skuta upp det t...

Av Sio - 31 januari 2011 17:04

Jaa då var helgens kaos avklarad, rätt skönt med lite lugn och ro :) Rogde för att kolla upp provsvaren på gallsyreprovet och det var bara bra.. men då fick  jag ju besked att jag måste iaf fara och göra en tillväxtkoll pga mitt stora mag mått :/ ...

Ovido - Quiz & Flashcards