Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Sio - 19 oktober 2010 19:08

Har haft ont i sidan av magen nästan hela dagen, vet inte om det är för att bebisen har sparkat som en galning eller vad det nu kan vara men så har det varit hela dagen. Allt som jag gör börjar kännas dubbelt så jobbigt också, jag sa det idag att vars ska det här sluta jag har ju bara kommit halvvägs !?!?


Idag har jag ändå varit ute och gått och snabbstädat och var ner på hemköp och handlade lite, mm satsumas sjukt gott det har varit min drog nu dom senaste veckorna c-vitaminer är gott! :P


Nu ska jag snart ta en dusch och sen varva ner och soova, haha jag ha blivit som en gamling, jag går och lägger mig sjukt tidigt och vaknar lika tidigt! Men det är det jag behöver tydligen :)


sov gott!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards