Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Sio - 21 oktober 2010 13:16

Kl. 13.16

Oj tittade just på klockan och insåg att jag har inte gjort nått idag och ändå steg jag upp klockan 6!? Jag har gjort frukost till mig och min sambo diskat varit ut med hunden och sen inget mer typ, shit vad lat jag känner mig alltså!! Måste kanske dra på ett kol, hade ju faktiskt tänkt baka idag :)


Jaa jag höll på att glömma jag fick rolig post idag från min mamma och pappa  , jag fick ett födelsedagskort och ett kort där dom gratulerade jag och min sambo för att vi varit förlovade 1 år den 23e oktober :) :) hur söta som helst!  jag ska ta kort och lägga upp dom så ni får se sen  


uppdaterar senare !


Kl.20.10

Jaa nu börjar dagen ta slut, och tro det eller ej så fick jag lite gjort idag iaf :) Har efter jag skrev på bloggen , städat min garderob (vilket var på tiden att jag fick det gjort!) vikt tvätten från igår och stoppat undan den, varit ut två gånger med hunden och bakat 2 sorters kakor(schackrutor och hallongrotter) MUMMS !!

Så nu känner jag mig duktig igen :D och ska snart duscha och mysa ner i sängen med en film tror jag medan min sambo åker och tränar.



Här har ni mna fina kort som jag fick av mamma och pappa idag   


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards