Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Sio - 20 oktober 2010 19:21

Idag har jag gått två långa promenader tvättat 4 tvättar (vi har bara en tvättmaskin i våran tvättstuga och den är inte i samma hus som vår lägenhet och typ tusen trapper) och renbäddat med mina favvo lakan längtar tills jag får gå och lägga mig :) :) MYS !


Jo 4 tvättar och gått upp och ner för typ tusen trappsteg och jag börjar känna av typ foglossning antar jag för shit vad ont jag har nu! Imorgon blir det inte nå mycket spring tror jag minsann!!!!


Men det mysiga med att jag rört mig så mycket idag är ju det att bebisen har typ sovit hela dagen så nu när jag tar en lugn stund så vaknar lill*n till liv, så jag har "lekt" lite med den genom att knuffa på magen och då knuffar lill*n tillbaka ;D SÅÅÅÅ MYYYYSIGT ALLTSÅ !


Nä nu ska jag hänga upp den sista tvätten och sen lägga mig med en film eller nått. sov gott allihop !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards