Alla inlägg under oktober 2010

Av Sio - 18 oktober 2010 16:52

Kan en måndag vara en prewiew på hur hela veckan kommer att se ut, ja då vill jag skippa den här veckan tack!


Först vill jag säga att Alfakassan är omedgörlig och jag ger snart upp allt vad alfakassan har att göra med jag blir så fruktansvärt irriterad på allt vad alfakassan står för just nu!!


Sen får jag oväntat besök från min hyresvärd och tre andra tomtar som vill komma in och kolla lite på lägenheten som dom fått klartecken på att dom ska få göra av min sambo.....

Jag har inte bäddat eller diskat eller klätt mig och jag kan ju inget annat än att släppa in dom och se grymt förvånad och generad ut medans dom traskar in med skor och kollar i alla rum och tar kort !?!?!

Tror ni jag ringde och skällde på min sambo som GLÖMT säga till mig att han hade godkänt besöket och att dom skulle komma idag.


hoppas morgondagen blir bättre ! 


Senare på kvällen...

Okej nu känns det lite bättre iaf, jag har spelat lite på mitt "låtsaspiano" och bebisen sparkade och hade sig det var grymt mysigt så nu vart dagen lite bättre iaf :)



Av Sio - 15 oktober 2010 14:19

Dagen började bra fast tidigt när jag först vaknade utav min sambo som skulle iväg till jobbet och sen när jag skulle somna om igen så började den lilla göra kullerbytter i magen. Då är det svårt att somna om!:)


Så det blev frukost och lite annat och sen ut med djuret som var något sprallig idag vi gick en timmas promenad men energin finns kvar ändå så vi ska snart ut igen antar jag !


Jag kollade lite i min garderob idag och vet ni, jag kan inte ha nått typ jag blir såå ledsen!! Dom ända kläderna som passar är leggins mjukisbyxor och jeansleggins (som jag köpte i somras när jag började svälla upp) jag kan inte ens ha min sambos jeans!!!! Det är inte okej !!! Det blir väl shoppa så fort man får några slantar över, helt sjukt vad stor jag blivit överallt!!!!


Nä nu ska jag ut igen men ha en bra dag allihopa!



  HÄr har ni en liten höstbild, Hunden Valle busar i lövhögen :)

Av Sio - 14 oktober 2010 17:23

Så här ser min mage ut och jag är nu i vecka 19 (18+2), jag kan nästan inte ha några av mina kläder längre,går mest i mjukisbrallor för att det är det skönaste som finns och allt annat är så oskönt så att det finns inte!


Jag har redan kännt dom första sparkarna och det är nog den mest underbara känslan i hela världen och just idag har det lilla livet sparkat som en galning! :)  


Igår var vi även på ultraljud vilket också är helt underbart. Den känslan, att få se den lilla bebisen i magen inget kan förklara det :) 

Bebisen mådde bra iaf och vi fick jättefina bilder med oss hem!! :)


  Här har vi ansiktet i profil :) så otroligt!


  och här har vi den lilla som suger på sin hand :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards